1. Smí se kožené sandály namočit?
    Kontakt s čistou vodou jim nijak neublíží, pokud dodržíte pokyny v sekci: Péče o kůži 

  2. Co když mě trochu někde tlačí, přizpůsobí se noze?
    Tápete, co když jsou po zakoupení sandály celkově pevnější nebo někde trochu tlačí? Kožené sandály doporučujeme pořizovat tak, aby v době nákupu jejich řemínky trochu tlačily, protože pravá kůže nošením brzy povolí. 

  3. Jak o kůži pečovat, aby zůstala vláčná a neztvrdla?
    Pokud si vaše sandály chcete udržet dlouho vláčné a pružné, řiďte se našimi radami v odkazu Péče o kůži

  4. Která velikost je pro mne nejlepší?
    Postupujte podle návodu v našem odkazu Jak nakupovat

  5. Co když mám nestandardní tvar a velikost nohy?
    Po předběžné dohodě si můžete za příplatek některé naše modely nechat zhotovit na zakázku (přesně na míru vašich nohou). V takovém případě prosíme o úhradu dohodnuté ceny předem (před zahájením výroby). Podrobněji v našem odkazu Jak nakupovat

  6. Mohu zakoupené zboží vyměnit?
    Výměna za jinou velikost nebo model je možná. Pokud jej nepoužité zašlete spolu s dokladem o koupi v původním obalu zpět na naši adresu. Důležité je uvést důvod a jaký budete chtít náhradní model nebo jakou velikost.

  7. Doručené zboží mi nevyhovuje.
    Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, můžete jej během 30dní po obdržení nenošené vrátit spolu s dokladem o koupi a s krátkým popisem důvodu vrácení zboží. Zpětné zaslání zboží je možné pouze v původním stavu a obalu bez známek užívání. Peníze vám obratem po vrácení neporušeného zboží vrátíme zpět.

  8. Lze si vaší obuv někde prohlédnout a vyzkoušet?
    Od jara do podzimu jezdíme po České republice (převážně po Moravě) a účastníme se mnoha jarmarků, městských slavností, výstav a řemeslných či farmářských trhů. Uvádíme je zde: Naše prodejní akce a nebo aktuálně na našemFacebooku.
  9. Dodáváte vaše zboží i do velkoobchodu?
    Ano, na požádání vám rádi zašleme náš VOC. 

  10. Může se stát, že objednané zboží nebude hned k dispozici?
    U většiny kožených sandálů se jedná o ruční práci, tedy výrobní kapacita je množstevně i časově omezená. V případě aktuální nedostupnosti zboží z vaší objednávky můžeme zajistit náhradu jiným zbožím dle vašeho výběru. Každý objednavatel má právo být o průběhu vyřízení své objednávky včas informován, a to způsobem, jaký si sám zvolí (telefon, email, SMS).

  11. Důležité rady - nepřehlédněte!

Přejeme si, abyste byli 100% spokojeni. Přečtěte se si, prosím, naše doporučení, jak pečovat o výrobky z pravé kůže zde:Kůže a péče o ni.

Přejeme vám dlouhá léta spokojeného používání našich produktů a v případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.

Tým VIKAP